Mam problem z kolegą Shade.
17 marca kupiłem od niego kamerę Samsung, na płyty za 90 zł + 1 płyta gratis.
Niska cena mnie lekko zastanowiła, ale Shade odpowiadając na moje pytanie o powody i stan, odpowiedział że kamera sprawna (sam używał)tylko że jej już nie potrzebuje.
Więc kupiłem, no i się zaczęło.
Po dostaniu kamery rozpakowałem, oglądam , nie otwiera się klapka z płytą :evil: .
Wysyłam PW, że nie otwiera się, odpowiedź „trzeba naładować akumulator”
Ok. nie znam się , więc kupiłem ładowarkę naładowałem. I dupa , jak się nie otwierała tak się nie otwiera, tylko wyświetla się komunikat że klapka jest otwarta!! (i już się dowiedziałem skąd miałem płytę gratis :evil: )
Następna PW do niego że uszkodzona, i niech zwraca pieniądze itd, na to kolega napisał że sprawna bo leży od dwóch miesięcy nieużywana.
Koniec końców po paru telefonach i PW, napisał mi 8 kwietnia , że w polowie tygodnia przeleje mi pieniądze. Po moim ponagleniu wysłał mi jeszcze wiadomość że nie ma pieniędzy bo nie imprez z powodu żałoby , a ponieważ jestem cierpliwy więc czekałem.
Ale od tamtej pory PW już nie odbiera, gdy telefonowałem to mnie zapewniał że już zaraz przeleje, a w ostatni poniedziałek (7 czerwca) powiedział mi że pieniądze przelał mi miesiąc temu!!!
(co ciekawe ja nic nie dostałem ) i że mi prześle na jakie konto mi przelał (jak ma jedno te z którego ja mu przelałem).
Ja już chyba nie doczekam zwrotu pieniędzy, ale uprzedzam na przyszłość co by się dać wrobić
Wiadomości na PW mogę udostępnić
No i tyle może trochę nieskładnie, ale nie umiem dużo pisać
Hmm... Jak w każdym stadzie - i tu trafiła się czarna owca
Myślę, że Shade powinien się teraz wypowiedzieć (może niech jakiś moderator napisze żeby się ustosunkował), jeśli tego nie zrobi i też nie załatwi sprawy do końca tak jak się to powinno zakończyć, to nie widzę powodów żeby nadal był "użytkownikiem" OCP - ban na forum.
pskosz poczekajmy na wypowiedź Shade a później będziemy działać, pieniądze odzyskamy ,